Najnowsze Wpisy

Sorka ze tak dlugo nie pisalem Komentarze (0)
28. grudnia 2003 13:29:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka sorki ze nie pisalem tak dlugo ale mi cos sie zrombalo sorki.Awiec co sie wydarzylo przez tyle dni .Tak wlasciwie to nic ciekawego tyle ze poznalem duzo nowych osob przyokazji pozdro dla nich .Noi polecam blogasa mojego brata www.mc.avi.prv.pl.  Wejdzcie i komentujcie prosze was.Z gury dzienkuje

mlody_sk8 : :

Narescie mam blogasa  Komentarze (0)
28. grudnia 2003 13:28:00
linkologia.pl spis.pl

Narescie mam blogasa a to dzienki kolezanki mojego brata bodajze Marta .Marta dzinks za pomoc. Taeraz moze  pozdro dla moich znajomków.Aha bym zapomnial Zycze Wam wszystkim  dużo prezentów pod chinkom i cos tam jeszcze z okazj świąt Bożego Narodzenia .Jeszcze raz dzinks wielkie dla Marty .

mlody_sk8 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

moda-yeah | mystrze | dance-girl | esiu | paul33 | Mailing